Ring oss för att få hjälp phone 054 - 29 15 00
Ring oss för att få hjälp phone 054 - 29 15 00
  • home
  • keyboard_arrow_right
  • Service & Support
  • keyboard_arrow_right
  • Serviceavtal
Serviceavtal

Är du i behov av service och support på dina funktioner på dina villkor?
Vi erbjuder anpassade avtal som garanterar er den hjälp ni behöver för att er IT ska fungera.

phone
Ring oss
mail
maila oss
chat
chatta
people
träffa oss

Serviceavtal

Vi erbjuder service desk som tjänst. Vår personalen har gedigen erfarenhet av denna typ av leverans.

Du kanske tillhör en större organisation som har behov av en egen supportorganisation? Eller så vill du ge dina kunder ett enda telefonnummer för att få hjälp med alla sina IT-frågor och problem.

Alla ärenden registreras i vårt ärendehanteringssystem eller i ditt. För oss är huvudsaken att alla ärenden hanteras utefter det SLA som vi har avtalat.

Hero-v13.jpg



Fingerprint.png
Kundanpassad support

Vi tar ansvar för din IT gentemot din organisation eller kunder och garanterar att leverera det lika bra som om ni producerar tjänsten själva. Vi lägger stor vikt på att förstå era förväntningar och dokumentera dom i ett SLA, Service Level Agreement.

Som en del i vårt ansvar levererar vi löpande rapporter på hur vi levererar mot uppsatta SLA. I samband med införandet av en service desk dokumenterar vi tillsammans all teknik och era processer.  Vi skapar ett underlag som är viktigt för att kunna leverera bra service men också för att kunna klassa alla ärenden och därmed hitta återkommande problem som man sedan kan bygga bort.

Kontakt